۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

امام جمعه تایباد:

رأی یک مسوولیت و حق برای همه است

رأی یک مسوولیت و حق برای همه است

تایباد- امام جمعه شهرستان تایباد گفت: رأی یک مسوولیت و حق برای همه است و نباید حق خود را رها کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا توکلی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: عده زیادی از صبح رأی دادند و بقیه پس از نماز جمعه رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند. رأی دادن در واقع یک مسؤولیت است و حق شما هم هست، اگر استفاده کنید کار بسیار خوبی است و اگر استفاده نکردید، در واقع حق خود را رها کردید.

امام جمعه تایباد افزود: به شعب مراجعه کنید و رأی خود را به نام نامزدی که در ایام تبلیغات انتخاباتی درباره او تحقیق کردید و او را اصلح تشخیص دادید، در صندوق آرا بیاندازید و این کار را به ساعات آخر اصلاً موکول نکنید.

وی در خصوص حج و ثبت نام حجاج در تنها کاروان اعلامی شهرستان تایباد گفت: امسال در شهرستان ما سه کاروان حج اعلام شده است، اول تایباد یک کاروان داشت که بلافاصله پر شد و ما تقاضا کردیم از واحد اهل سنت سازمان حج که یک یا دو کاروان دیگر برای ما اضافه کنید تا عزیزانی که چشم به راه هستند به آرزوی خود برسند، شکر خدا عزیزان ما در سازمان اجابت کردند و امسال برای اولین بار سه کاروان راهی سرزمین حج می‌شوند. حجاجی که نوبت آنها شده است سریع‌تر ثبت نام خود را کامل کنند.

کد خبر 6042512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha